Comunicat 7-2021 Campionats de Mallorca Escolars en la fase comarcal

Amb motiu de la disputa dels Campionats de Mallorca Escolars en la fase comarcal, la Federació Balear d’Escacs comunica el següent:

1. Per defecte, només poden accedir a la sala de joc:
- Participants.
- Direcció i arbitratge del campionat.
- Membres de l’organització.
- Autoritats en el lliurament de premis.

2. A partir de la publicació del BOIB 35 de 13 de març de 2021, es permet l’assistència de dues persones acompanyants per menor fins a un màxim del 25% d’aforament en aquells campionats on hi ha zona habilitada pel públic. Addicionalment, hi ha d´haver 3 seients de separació entre persones, llevat que es tracti de convivents, i s´han d´habilitar intercalant-hi files que no es puguin fer servir. No es permet la presència de públic ni acompanyants en la sala de joc en altres circumstàncies.

La Federació Balear d’Escacs és conscient dels inconvenients causats per aquesta normativa però el context de pandèmia fa necessària l’aplicació d’aquestes mesures.

En els comarcals on no hi hagi zona habilitada pel públic o l’aforament no permeti la presència d’acompanyants, s’habilitaran mecanismes de comunicació amb les famílies per transmetre informació rellevant.